Ziek en ver van huis

6 november 2018 - Melbourne, Australië

Week 2 gaat van start. Tijd om aan mijn vlog van de eerte week te werken.

Fout!

Het is nu dinsdag, dag 2 van week 2, en ik lig al anderhalve dag in bed. Ziek. De afgelopen week was druk met lange dagen, veel nieuwe indrukken en korte nachten. Zo gebeurde het dat ik maandag steeds meer symptomen vertoonde: een kuchje dat steeds pijnlijker werd, pijnlijk gevoel van de huid, moeite met ademhalen, druk in de sinussen en een hese stem.

Dit alles zette serieus op na mijn sollicitatiegesprek in Footscary (25min buiten het stadscentrum). Sindsdien lig ik in bed. Ik zou vandaag samen met de Finse Marika gaan kijken om een kamer te huren. Het was echter al snel duidelijk dat ik er niet ging geraken.

Na een douche, die pijn deed aan mijn huid en niet warm genoeg voor me was, viel ik als een blok in slaap. Dat had me duidelijk veel kracht gekost. Al zwetend werd ik wakker, maar ik voelde me al veel beter. Dit was echter maar van korte duur.

Ik ben nog even binnengesprongen bij de karaokeavond, maar na 50min gaf ik het op.

Ziek zijn = confrontatie met het ontbrekende comfort van thuis.

Liefs,

AB

1. Rubén:
    6 november 2018
    Oh nee. Ik hoop dat het snell in orde komt. Niet an thuis denken. Ik stuur goede vibes zodat jij direct in goede vorm bent. Kusjes