Weeral shoppen?!

14 november 2018 - Melbourne, Australië

Ik heb het gevoel dat ik enkel kleren koop.

Ziek zijn. Zucht. Dat heeft uiteindelijk 4 dagen geduurd: hoesten, koorts, wakker worden in het zweet... daarbij was het ook nog eens koud. Mijn ene trui en twee sport tshirts waren onvoldoende om mij warm te houden. Zo ben ik uit miserie en rillend van de kou enkoorts naar de H&M gegaan. Daar kocht ik een hoodie, grijs tshirt en een shirt met lange mouwen. 💸

Nu een week later ben in terug in de kledingwinkels. En dat wel om sokken en ondergoed te kopen. Waarom? Wel, ik word gedwongen om de was te doen omdat deze op zijn, terwijl ik nog broeken en topjes over heb. Opgelost. Verder had ik ook een lange zwarte broek nodig (voor horecawerk). 💸

Verder had ik vandaag twee sollicitatiegesprekken: wijnbar en nachtclub. Beiden gingen goed. Voor de trial in heb ik een ''all black'' outfit nodig. Mijn adidassen hebben een witte zool, niet goed, dus moest ik opzoek naar andere schoenen. Ik vond converse-achtige schoenen voor $19.95. Voorlopig zullen deze moeten volstaan. Als ik de job krijg, zal ik kijken voor inlegzooltjes vor extra steun. Verder heb ik extra zwarte topjes nodig, want ik kan moeilijk 1 week werken met slechts twee zwarte bloesjes. 💸

Nadine stelt me gerust 'Het is normaal dat je spullen nodig hebt. Zeker omdat je super compact hebt ingepakt'. Hopelijk kan ik hier voorlopig mee verder.

Ik wil geld verdienen en stoppen met uitgeven.

Veel liefs,

AB