Uitstap geboekt

20 maart 2019 - Bundaberg, Australië

We zijn nu drie dagen weg. Iets meer dan een dag in de wagen, en twee in het ziekenhuis. Normaal ben ik "vrij" vanaf vrijdag 12u tot dinsdag 6u45. Deze trip, neem dus 2 vrije dagen van me af.

Ik ben blij dat ik hen kan bijstaan en steunen, maar het best uitputtend: vreemde familie, intieme en stresvolle situatie, 24/7 omringd door mensen en kids.

Deze ochtend telde Vicki voor of ik niet iets leuk wilde doen. Ze weet niey wat mijn verdere reisplannen zijn, maar het zou zonde zijn als ik deze kans niet zou grijpen om iets van de regio te zien.

Troy vertelde over Lady Elliot, het meest zuidelijke eiland van het great barrier reef. Klint goed! Na wat opzoek werk bleek dat die uitstap +$400 zou kosten. Dat komt doordat me er heen vliegt. Eerst was ik terughoudens, maar niet veel later bedacht ik mezelf: Ik ben nu 2maand in Cloncurry, heb niet echt boeiende uitstapjes gedaan en ik ben bijna aan mijn begin bedrag.

Toch ging in nog even verder op zoek. Zo kwam ik via Tripadvisor bij de Lady Musgrave Expierence. Dit was met de boot, glaze bodem tour, geleide wandeling en snorkelen (of duiken, bijbetalen). Het zag er goed uit! Het had 51 reviews en 4,5 ster. Daarbovenop is de prijs iets schappelijker $218, en buffet (10-uurtje, lunch en 4 m-uurtje)

En zo werd de knoop doorgehakt. Ik kon donderdag niet selecteren m, dan maar vrijdag! Twee nachten slapen en ik ga het great barrier reef zien!!!!

Let's go!

AB