Midgies?!

21 maart 2019 - Bundaberg, Australië

Ooit van midgies gehoord? Wel, ik ook niet. Vandaag kreeg Bill, de resultaten van een tweede angiagram (?) Als ook de bespreking van de plaatsing van zijn 2e en 3e stent. Troy en Vicki wilde hier graag bij zijn. Dus ik ging met de kids naar een speeltuin aan het water.

Het was geen spectaculaire speeltuin, maar het was zo fijn om voor een keer niet opgesloten te zitten in een kamer. Een plek waar ze kunnen ren en, springen en schreeuwen.

Na een uur voelde het als of ik gebeten werd, maar ik zag niets. Het werd best vervelend, mijn armen jeukte. Ik krabde en krabde,... maar zag niets. Soms een zwart stipje, vuil dacht ik.

Tijdens het avondeten, bleken de meisjes beten te hebben. Deze beten leken op muggenbeten. En ik had er ook! Waar de meisjes bultjes hadden die jeukte, had ik enkel rode cirkels. Misschien reageer ik er niet op doordat het nog onbekend is voor mijn lichaam.

Ik begreep dat midgies kleine insectjes zijn, kleiner dan vlooien, enkel een zwart stipje. Troy (Vicki's broer) vertelde dat midgies op je plassen nadat ze je bijten. Het is hun urine doe voor de irritatie zorgt.

Als ik wist wat midgies waren, waren we hadden we niet zolang gebleden. To be fair Vicki vroeg me om 1u te blijven, en smste me om nog eens 20min extra te blijven. Dit is goed om te weten voor mijn veredere roadtrips.

Love

Anne