HELP! Beland in Geordie Shore?

29 oktober 2018 - St Kilda, Australië

Idee: Ik boek mijn eerste week in 1 hostel. Dan heb ik tijd om alle administratie te regelen. Lekker makkelijk.

Met dat idee in gedachten koos ik voor BASE Hostel in ST Kilda. Ik las veel goede reviews over deze hostel in de backpaker facebookgroepen en op hostelworld en booking.com. St Kilda is gelegen aan het water. Op 5 min wandelen van de hostel heb je een 'dijk', het strand en de pier. Ik zag mezelf al chillen op het strand en joggen langs het water.
Melbourne hostel (w1): Base @Saint Kilda

Hoewel St Kilda volledig voldoet aan de verwachtingen, is dat niet het geval voor de hostel. Natuurlijk wist ik dat ik het een partyhostel was (met elke avond gratis activiteiten), maar ik verwachtte niet in Geordie Shore te belanden. Hier dragen de meiden korte rokjes met diepe decolleté, 3cm make-up en valse wimpers tot op hun wenkbrauwen. De mannen in hemdjes, shortjes boven de knieën, een wolk van cologne en staan ze net zolang als de meiden voor de spiegel, enkel om hun haar perfect te leggen.

HELP!

Natuurlijk speelt deze hostel in op het hoge percentage jonge Britten, die maar niet genoeg kunnen krijgen van de alcohol. En zo maakte ik op mijn eerste avond in Australië de meest bizarre bingo van mijn leven mee.
Regels boozy bingo
De regels (zie foto), gingen allemaal over drinken (vb. blind numbers, swanning, drinking age), seks (vb. 69 - diner for two: als eerste een sekspositie uitbeelden voor gratis drank) en kussen (16 - kiss the person next to you: de meest opwindende krijgen gratis drank). De bingo duurde 4 rondes, met elk een eigen mooie prijs: gratis eten en drinken, Great Ocean Road Pass, gratis private room ( 1 nacht?) en een geldprijs van maar liefst A$ 970. Ondanks dat ik nooit in de buurt kwam om te winnen, kon ik mijn ogen heerlijk de kost geven aan het observeren van de bijzonder mensensoort. Terwijl ik door de Australische Calhem en de Amerikaanse Sully gepusht werd om mee te drinken.

Na de bingo begaf ik me samen met de Nederlands Leonie naar de kamer. Daar moesten we ons goed vasthouden om niet uit ons bed geschud te worden. Jawel, mijn kamer ligt boven de bar. Danku jetlag voor een snelle en diepe slaap!

Wat zal er nog allemaal gebeuren deze week?

Veel liefs,

AB