Dag 4: West MacDonnell Range

30 juni 2019 - Alice Springs, Australië

Opstaan ging vlotjes, met dank aan de verwarming. Om 6u opstaan, zodat ik om 6u45 aan het ontbijt kon staan. Het ontbijt in de hostel is tussen 5 en 9u 's ochtends, maar.... de keuken was dicht.  Het personeelslid dat verantwoordelijk was voor het ontbijt had zijn/ haar job niet gedaan: de keuken was nog dicht. Jill belde de manager die in het gebouw slaapt. Hij opende de keuken, maar het ontbijt was veilig opgeborgen achter de bar, maar daar heeft de manager geen toegang toe. Zo belandden we met de groep in McDonalds met McMuffins als ontbijt. Deze werden betaald door adventure tours, want we zouden niet voor ons ontbijten moeten betalen als het ontbijt in de prijs is inbegrepen. Dat was een fijne rekeningvan 96$ oh oow.

En zo vertrokken we met een fastfood ontbijt naar de West MacDonell Ranges. Doordat ik eerder deze week ging kamperen met Dennis en Dominik had ik alles eigenlijk al gezien. Gelukkig deden we nu wel de look outs waar we toen te lui voor waren om te doen. Het blijft mooi. Deze keer kon ik me neer zetten en in stilte genieten van de natuur (zonder de luide muziek van Domenik).

Vandaag besloot ik ook dat ik een tour ga boeken voor Kakadu, Litchfield en Katherine. Ik heb namelijk 2x iets gepost op de backpacker facebookgroep, maar ik kreeg enkel likes van vrienden en geen antwoorden. Ik wil niet langer wachten en dan de kans missen om te gaan. Ook deze tour gaat met adventure tours zijn.

Eenmaal terug in de hostel was ik doodop. Ik kroop om 8u in mijn bed. Morgen vlieg ik naar Darwin!!!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl